یزدفردا" تقوایی: خبرگزاری آسوشیتدپرس از سائوپالو گزارش داد: رونالدو قرار است در فیلمی ایرانی نقش ایفا کند که در باره دختری فلسطینی است که قبل از تحقق رویایش که دیدار اوست، کشته می شود.
بنا بر این گزارش، مسوولان اتاق بازرگانی ایران و برزیل گفتند که رونالدو برای شرکت در این فیلم به توافق رسیده و تا ماه سپتامبر (شهریور) فیلمبرداری در لبنان شروع می شود.
این فیلم که هنوز نامی ندارد، بر اساس داستان واقعی دختری 13 ساله به نام النیرب ساخته می شود که آرزو داشت این ستاره فوتبال برزیل را در سال 2005 که در ماموریتی انساندوستانه به خاورمیانه سفر کرد، ببیند.
این دختر قبل از آن که در جریان یک حمله کشته شود، فقط توانست نظاره گر عبور کاروان حامل رونالدو باشد.
فابیو فارا نماینده رونالدو در گفت وگو با سایت گلوبو تایید کرد که رونالدو پیش قراردادی را برای بازی در فیلم امضا کرده است.
فرخ فرجی شادان رییس اتاق بازرگانی ایران و برزیل در این باره گفت که رونالدوی 32 ساله، که پس از مجروحیت شدید زانویش در پی بازگشت به دنیای فوتبال است، در صحنه هایی که رویاهای دختر را به تصویر می کشند، ظاهر می شود.
این گزارش همچین حاکی است که یکی از تهیه کنندگان این فیلم منصور سهراب پور است.
رونالدو از سال 2000 سفیر حس نیت برنامه توسعه سازمان ملل بوده و در سال 2005 زمانی که برای رئال مادرید بازی می کرد، از فلسطین اشغالی و کرانه باختری دیدن کرد.

رونالدو
رونالدو فوتبالیست برزیلی در ۱۸ سپتامبر ۱۹۷۶ بدنیا آمد. او هم اکنون در تیم [[کورینتیانس] در موضع مهاجم بازی می‌کند. رونالدو«پدیده»(Phenomenon) لقب داده شده‌است. پله وی رادر میان ۱۲۵ نفر از بهترین فوتبالیست‌های زنده جهان در سال ۲۰۰۴ قرارداده‌است. رونالدو جام جهانی ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ را برای کشورش به ارمغان آورد و سه بار در سال‌های ۱۹۹۶ ، ۱۹۹۷ و ۲۰۰۲ جایزه بهترین بازیکن جهان را به خود اختصاص داد . رونالدو و زین الدین زیدان تنها بازیکنانی هستند که سه بار جایزه بهترین بازیکن را از طرف فیفا دریافت کرده‌اند . رونالدو اولین بازی ملی خود را در ۱۷ سالگی برای برزیل انجام داده‌است و در ۱۸ سالگی به مقام برترین بازیکن فوتبال جهان دست یافته‌است ، اما به دلیل مصدومیت‌های فراوان، اکنون در فوتبال خشن ایتالیا، دچار مشکل شده‌است. وی با مُدل برزیلی دانیلا چیکارلی ازدواج کرد که بعدها این ازدواج به جدایی انجامید.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا